17.5.13

17.5.13 Restaurant class

大学生活= =
今天9点的课
闹钟响了却不愿起身
今天头痛死了,超想回去睡觉的
今天早上的课是学东西
希望全部那么多学到的都不会忘记考试才来烦
我也不知道为什么他会在我的后面= =
遇到了朋友感觉她不怎么高兴
或许也是压力吧,加油ss!
穿借了jimmy女友的制服
然后抽签,我中了manager -.-
好幸运啊!
之前都很想做这个职位,但现在抽到了却怕做不好
讽刺是一定有的,但我说过会双倍还给你
请耐心等候 ...  :目
去了wangsa的jusco
买鞋,读书鞋破了
为什么重在我缺钱时要用到一堆的钱!
开心的事,我遇到了佩琴和佩雯 (migo)
就感动的抱了一下告诉自己这才是你的朋友!
逛了逛很想再去,很多东西要买
尤其是这个hippo,他的身体扁扁的  XD
家里的熊熊太多了,不能再有了 :(
但都是人家送的不是我喜欢的,爸爸说人家送就收不要丢不好 :)
我很想家,也很想你 ...
今早所发生的事都不开心
就算我在学校没朋友我也不会去做一只小狗狗 :D

2 則留言:

  1. I'm fine !!!:D
    dont worry about me~
    everytime i just can know how u recently from ur blog , haha, we less communicte and sms jor and less see u at college :(
    sometimes feel sad for u after read ur blog, but can't help u anything more sad la:(

    回覆刪除
  2. gods :)
    Between sorry bout now only reply ur comment,my bf told me tat u got comment only i knew :D
    Thank you bout seeing my blog TT
    Long time didnt meet u le..I'm fine now
    I will handle those trouble by myself to prove that I'm nt kids anymore :)

    回覆刪除